vrijdag, oktober 02, 2009 |

Wat mensen allemaal weggooien

Het heeft soms ook wel zijn voordelen. Werken naast de kringloopwinkel. Als we uit het raam kijken (en dat doen we echt niet de hele dag hoor!), dan kijken we tegen de afgiftedeur aan. Je wilt niet weten wat de mensen allemaal wegbrengen.

Nu staat er buiten weer een grote trampoline. Je weet wel. Zo'n eentje van een meter of 3,5 doorsnee. Die zal binnen no time ook wel weer weg zijn.

Vanmiddag bracht iemand een wijnvat. Wauw, dacht ik. Dat is een mooie. Na een kwartiertje stond het vat al weer buiten en zat er een stickertje met de prijs opgeplakt. Ben gelijk na het werk er even langs gegaan en van een afstand zag ik dat de prijs een tientje was. Dat is niet duur! Maar ja, dat was niet voor niets. Het ding was al aardig verrot.

Morgenvroeg mogen we om 8.10 uur verzamelen bij de voetbal en om 9.00 uur moet Julian in St. Jansklooster voetballen. 's Middags hebben we verjaardag in Marknesse. Als het weer meezit, dan loop ik daar naartoe. Anders wordt het niet wat met het wandelen dit weekend. Verder hebben we niets gepland.

Iedereen een goed weekend!

2 reacties:

Blondie Power zei

wij moeten 8.15 uur verzamelen om in Tollebeek te voetballen en ik ben een uitverkorene om te rijden met het tuig.. dus ik ben benieuwd..

Jelina zei

Zo hebben wij hier gisteravond met open mond gekeken wat de vuilnismannen aan duur en MOOI speelgoed in de vuilniswagen kapot drukten. Een super mooi speelhuisje voor kinderen. Niet eens verkleurd. Shit, dachten we allebei!!