dinsdag, oktober 06, 2009 |

Wandelupdate

Eind augustus ben ik begonnen met het oefenen voor de 4 daagse van Nijmegen volgend jaar zomer. Het is de bedoeling om zeker 1x per week een redelijke afstand te gaan wandelen. Je moet dan denken aan 10 - 25 km. Zeker nu het 's avonds al vroeg donker wordt is het doordeweeks bijna niet te doen om te gaan wandelen. Er gaat gewoon erg veel tijd in zitten.

Het is dan de bedoeling dat ik samen met mijn zusje mee ga doen en ook zij is druk aan het oefenen. Als het uitkomt, oefenen we samen.

We hadden dus in de planning om half september in Haaksbergen een tocht van 21 kilometer te doen, maar door omstandigheden kon dit helaas niet doorgaan. We gaan nu waarschijnlijk voor een tocht in de omgeving van Zwolle van 25 kilometer. Dan heb je een doel waar je naar toe kunt werken.

En dan vanaf volgend jaar zeg maar voorjaar flink gaan oefenen.

Ik zou afgelopen weekend naar Marknesse wandelen waar we een verjaardag hadden, maar de regen hield me tegen. Ik wil best nat worden, maar niet als ik daarna nog een verjaardag heb. Zondag werd ook niets ivm Miranda die moest werken. Vanavond heb ik dan ook gelijk uit het werk de schoenen aan getrokken, een broodje in mijn strot gedouwd en gelijk op pad voor 10 kilometer. Na dik anderhalf uur was ik weer thuis in het schemerdonker.

Het gaat dus goed. De snelheid zit er in en ik loop nu zonder problemen tussen de 6,25 en 6,5 km/u. Dat wil ik ook in Nijmegen gaan lopen.

Een paar cijfers

Totale afstand tot nu toe = 89 km
Aantal gelopen uren tot nu toe = 14 uur
Gemiddelde snelheid tot nu toe = 6,21 km/u

Lekkere liedjes waar je op kunt lopen:
Working 9 to 5 van Dolly Parton
Speed of Soud van Coldplay
Sweet child of mine van Guns 'n Roses

Yeah!

2 reacties:

Unknown zei

Ik ben ook aan het oefenen. Maar ben nog niet zover als jij hoor! Ik moet het weer gaan opbouwen. De achilles is bijna genezen heb ik het idee van. Gister 1 uur stevig gelopen ging lekker. Zaterdag kom ik jullie kant wel op. Tot dan!!

Smitsky zei

Vind het knap van je!