donderdag, juni 11, 2009 |

Avondvierdaagse part deux

Zo, dat was avond 3.
Het ging vandaag wel. Aan het eind werden de voetjes wel een beetje warm, maar al met al ging het een stuk makkelijker dan gisteren.

De eerste avond heeft waarschijnlijk een sok iets dubbel gezeten, waar ik een dikke blaar aan over heb gehouden. Nu heb ik normaal nooit last van blaren, dus dit was wel even vreemd. Gelijk een compeed pleister op geplakt, maar dat hielp ook niet echt. De bult werd alleen maar dikker, dus dat liep niet echt fijn gisteren. Gisteravond de boel maar eens goed doorgeprikt, de hele avond met blote voeten gezeten en vandaag op het werk zo veel mogelijk de schoenen uit. Het heeft wel effect gehad, want ik had er bijna geen last meer van.

Morgen de inhaalavond. Dan krijgen we onze medaille! Whoehoe!

En dan zaterdag weer snel in de tuin aan het werk. Dat blijft nu ook de hele week al liggen :-(

Oh ja, ik zag vandaag MissNonsens nog lopen en de hele club uit Tollebeek. Goed gedaan allemaal!

1 reacties:

Elles zei

jammer dat ik niet in de buurt woon anders was ik even komen aanmoedigen. Dan maar zo. Kom op en je bent er bijna.! Succes nog vanavond.