zaterdag, september 13, 2008 |

Weekend

Eigenlijk niet meer. Mijn weekend zit er al weer op. Ik ben donderdag en vrijdag vrij geweest en begin vandaag weer aan mijn (waarschijnlijk laatste) 7 dagen werkweek. Op zich ben ik wel blij dat dit er op zit straks. Ik heb geen hekel aan avonddiensten of weekenddiensten, maar "working_9_to_5" is uiteindelijk toch wel prettiger. Lekker de avonden en weekenden vrij.
Dus de aankomende 2 weken ga ik mij voorbereiden op mijn nieuwe functie en daarnaast gaan we de opvolgers inwerken. Allemaal erg interessant weer!

Moet je dan alleen maar werken dit weekend?
- Nee hoor, ik heb avonddiensten. De kids zijn zojuist voor het eerst sinds een hele lange tijd weer opgehaald door hun vader en Miranda moet dit weekend ochtenddiensten draaien. Dus hebben Sil en ik het alleenrecht hier. Party!!!!!!! :-)

Morgennacht rijd ik gelijk na mijn werk door naar Schiphol waar we mijn ouders gaan ophalen. Die hebben er dan een weekje Kreta opzitten. Met het vliegtuig welteverstaan. Was nog een cadeautje die ze nog tegoed hadden. (ik neem aan dat ze op Kreta niet mijn blog lezen, anders is het geen verrassing meer :-))

Veel meer hebben we voorlopig niet te melden. Ik zal de garage even een mail sturen, want de auto moet binnenkort voor de APK.

Fijn weekend allemaal!

1 reacties:

The world according to El zei

Ik ben jaloers, heerlijk geen weekenden meer werken, mag ik af en toe toch nog een beroep op je doen?? Gefeliciteerd en geniet ervan!!