woensdag, september 17, 2008 |

Zo jong en dan al een bril nodig :-(

Vanmorgen vroeg.
Miranda moet om 7 uur werken.
Ik moet om 8 uur werken.
De kids moeten gewassen en in de kleren.
Ik moet natuurlijk douchen en in de kleren.

6 uur was meneertje al weer wakker en om 6.10 uur zaten we gezellig Diego te kijken op Nick jr.

Gelukkig redden de twee oudsten zichzelf al, dus daar geen werk mee. Sil had die avond daarvoor al onder de douche gestaan, dus die hoefde alleen maar even gewassen te worden. Ik spring elke ochtend onder de douche. Dus ook vanochtend. De kids liepen boven een beetje te dartelen terwijl ik me aan het douchen was. Hup de kleren aan en vervolgens met Sil bezig.

Nu vind hij dat slurfje die aan hem hangt nogal interessant en zodra hij de kans krijgt moet hij er natuurlijk even aan zitten. Zo ook vanochtend.

Al zingend ligt hij op het aankleedkussen terwijl ik hem ontdoe van een volle luier en hem netjes was. Ondertussen heeft meneertje zijn wormvormig aanhangsel al wel weer een paar keer flink uitgerekt en in elkaar geduwt.

Zegt hij: "Sil heb een klein piepertje, he papa"
"Ja, Sil heb een klein piepertje"
"Papa heb ook een klein piepertje, he papa"
"Nee, Sil, papa heb een groot piepertje"
"NEEEEEE, papa heb een klein piepertje"

Morgen gaan we naar Hans Anders. Dit kan niet goed zijn.

6 reacties:

Blondie Power zei

Kinderen spreken altijd de waarheid..

MissNonsens zei

Kids en dronken mensen spreken de waarheid zeggen ze, dus hebben wij onze conclusies al klaar! :)

Anoniem zei

Misschien moet je even langs die kerel die doven helpt met een apparaatje! Hoor je het beter. Het onderdeel snappen, toegeven en accepteren moet je zelf doen! Shit happens! PS leuk kind hé die Sil van jullie. Zo'n lekker kereltje.

The world according to El zei

Tja Remco, Ik was een keer met dochter 2 op zwemles en toen brulde ze heel hard (terwijl ze de jongentjes in hun blootje bekeek. Papa heeft een hele grote piemel he mama? Dus........

Nance zei

Auw...

Anoniem zei

Ja, ik denk dat ik als zusje hier maar niet op reageer. Hahaha. Lachen dat hij het zo interessant vindt.