zaterdag, december 15, 2007 |

Rijbewijs verlengen


Het is al weer zaterdag. Al weer een week voorbij gevlogen.


Nog even een reactie op mijn vorige blog. De grote dag zal ergens medio Juli zijn, exacte datum staat nog niet vast. We houden gewoon een klein feestje met onze naaste familie.


Nog 4 dagen werken en dan heb ik twee weken vakantie. Heerlijk vooruitzicht. A.s. donderdag nog werken tot een uurtje of 3 en dan met de bus richting Amsterdam, waar we het grote kerstfeest dit jaar vieren. Ik ga 's nachts met de bus terug naar huis en zal vrijdag wel een uurtje langer in mijn nest blijven liggen waarschijnlijk.


Ik moet mijn rijbewijs verlengen en wist dat het ergens in december moest gebeuren. Maar niet meer aan gedacht of wat dan ook. Komen we er in een keer achter dat het tot en met gisteren geldig was. Afgelopen woensdag gelijk na het werk snel een foto laten maken en donderdag in de middagpauze snel naar het gemeentehuis om een nieuw rijbewijs aan te vragen. Blijkt dat ze tot april in de brandweerkazerne zitten ivm verbouwing. Snel daar naar toe natuurlijk. Ik kon het allemaal net redden. Maar het duurt 5 werkdagen voordat het pasje klaar is. Dus de keuze: of niet meer rijden tot woensdag waarschijnlijk of 40 euro extra betalen voor een sproedje. Dat is mij het geld niet waard, dus een paar dagen niet rijden.


Nu moet ik mij maar laten rijden door Miranda. Is best wel lastig om mij stil te houden. Morgen Lex maar even een winterbeurt geven.

1 reacties:

Anoniem zei

Als dat maar goed gaat. haha.