woensdag, december 19, 2007 |

Jaaa

Het nieuwe rijbewijs is binnen!



Ik mag weer autorijden, joepie. Fietsen is niet zo erg, maar het is toch zo allerbarstens koud. Brrrrrrrrrrr.



Morgenvroeg gaan we dan ook met de auto. Ik heb nog een paar pakjes op het werk liggen die nog mee naar huis moeten. Gaat een beetje lastig op de fiets.


Dan nog werken tot 12 uur om mij 's middags voor te gaan bereiden op een mega kerstfeest, dit jaar gehouden op het Java eiland in Amsterdam. We gaan om half 5 met de bus richting de hoofdstad en 's nachts weer terug. We kunnen ook in een hotel blijven, maar dan moeten we er vrijdag weer vroeg uit en dan lig ik toch nog liever in mijn eigen bedje. Vrijdag heb ik dus vrij. Eigenlijk begint morgen mijn kerstvakantie. Dit jaar heb ik twee weken vrij! Echt een lekker vooruitzicht. Maar omdat we een aantal weken geleden nog een dagje Belgie hebben gedaan, mag ik maandag nog werken om dit natuurlijk in te halen. Ook geen ramp, hoor.



Nog drie dingen eigenlijk:



1. Je zult het vast al vaker hebben gezien, maar het blijft leuk:
http://www.elfyourself.com/?id=1580373494 (mijn zussen en ik)



2. De pepernotencake die Nance heeft gewonnen als 8000ste bezoeker komt er echt aan. Ik heb gelukkig nog pepernoten thuis liggen.



3. Als je links kijkt, dan zie je het tellertje gevaarlijk dicht bij de 10.000 komen. Dus ben je de 10.000ste toevallig? Stuur een printscreen en ik ga weer iets lekkers voor je bakken.



Ik zal aankomend weekend bericht doen van het kerstfeest, net zoals alle andere collega's. Toedeledokie


Oh ja, deze kaart kreeg ik van een collega:









2 reacties:

Simone zei

heb al veel elfjes gezien maar ze blijven leuk :) en nee niet alle autos via marktplaats.

de soes via tante lola aka marjola
via speurders verkocht

de honda via marktplaats, teruggebracht de volgende dag.

de opel imitatie via jan colijn en na een jaar heeft hij hem terug gekocht.

de peugeot via autotrack uit friesland bij opeldealer.

Ellebel zei

Leuk hoor die elfjes.
ik ga mijn best doen om ook eens wat te winnen.