zondag, december 02, 2007 |

Een ruitje

Afgelopen zaterdag:

Miran moest werken van 7 tot half 4, de oude kids waren er niet en ik moest met Sil achtereenvolgens naar de kapper, bezig voor mijn lootje en naar
MP om daar Sinterklaas te vieren. Omdat de sint wel voor 3 koters iets mee zou nemen, was het niet handig om met de fiets te gaan. Dus ik had de auto nodig. Dus vroeg eruit, Miran wegbrengen.

Zo gezegd, zo gedaan.

Om half 8 hadden we ons ontbijt al op en zaten we (Sil en ik) een Sinterklaasaflevering te kijken. Gelijk maar om 9 uur naar de kapper, dan ben ik mooi de eerste. Eerst nog even de C1000 in, zakje rozijntjes kopen, dan is Sil ook stil bij de kapper. Om tien voor 9 sla ik de deur achter me dicht en op het moment dat de deur dicht valt denk ik: "Mijn sleutels!" Shit, liggen nog binnen. Alles natuurlijk potdicht. Potverdikkie (dat is nog netjes).
Hoe lossen we dit op. Dan maar op de fiets naar Miranda en haar sleutels ophalen. Daar aangekomen zoeken in haar tas. Shit, ook geen sleutels. Wat nu??? Terug fietsen en toch maar hopen dat er een raampje open staat of zoiets. Na 10 minuten met een schroevendraaier en een hamer rond het huis te hebben gelopen, ben ik erachter gekomen dat we in ieder geval goed beveiligd zijn. Je komt er niet in. Dus zit er niets anders in dan de hamer maar op een iets onorthodoxere manier te gebruiken. Sjonge jonge, je moet nog best meppen om door die thermopane te komen. Maar het is gelukt. Voorlopig dichtgeplakt en we regelen morgen wel iets.

Al met al mijn hele planning in de war. Snel toch maar naar de kapper en daarna maar weer naar huis. Kon Sil nog effe een tukkie doen voordat we naar de Goedheiligman konden. Na twee uur geslapen te hebben, zijn we naar MP gegaan en daar hebben we een zeer geslaagd Sinterklaasfeestje gehad. Het was weer toppie georganiseerd allemaal. De kinderen (wat waren er veel) hebben erg genoten en natuurlijk was iedereen blij met zijn cadeau. Sil heeft een mooi sleutelhuis gekregen waar 4 deurtjes en raampjes en schoorsteengaten inzitten. Hij zit de hele dag dingen er in te doen en uit te halen. Echt leuk. Julian heeft vanavond zijn Active Detective doos gekregen en Esmée ligt te slapen met haar nieuwe horloge om haar pols.

Vandaag ben ik (met Sil) nog even op en neer gereden naar Elles om daar allemaal cadeautjes in te leveren. Volgens mij had de Sint zich vergist, hij had hier alles neergelegd, terwijl hij toch duidelijk weet dat we zaterdag Sinterklaas in B'broek vieren. Natuurlijk effe een bakkie gedaan en weer terug naar de polder.

De aankomende week is het natuurlijk Sinterklaas week, maar daarna is het weer Christmas time! Dat wordt weer versieren! Joepie! We kunnen niet wachten hier. Vooral mijn meisje vind het altijd erg gezellig. Hihihi.

3 reacties:

Simone zei

haha, misschien moet je een sleutel bij een bekende achterlaten :p ik heb het al een aantal keer gehad maar gelukkig heeft mijn oma sleutels :p

Ellebel zei

Wat'n tuffel bin ie toch ook.

Anoniem zei

Als we komen neem ik een leuk tijdschrift mee waar van alles in staat over de kerst. De mooiste knutsel dingen! Bijvoorbeeld hele mooie kerstballen om zelf te maken en nog makkelijk ook!! Geniet eerst nog maar even van Sinterklaas avond!