vrijdag, februari 04, 2011 |

Ai ai ai

Vanochtend opende ik mijn mailbox en in het eerste bericht die ik opende stond te lezen dat ik helaas door een fout van het systeem nog geen recht op mijn sabbatical (http://elbakero.blogspot.com/2011/01/vakanties-2011.html) heb, omdat je daarvoor 5 jaar in vast dienstverband bij Marktplaats moet hebben gewerkt.

Ik heb inderdaad het eerste jaar een tijdelijk contract gehad.

Shit! was natuurlijk mijn eerste reactie.

Dus ik mot nog weer een jaartje wachten hierop.

In ieder geval gelijk gekeken of de geplande vakanties dan nog wel door kunnen gaan. We hebben tenslotte al geboekt. En gelukkig is dat geen probleem. Ik moet dit jaar dan wel iets zuiniger zijn met mijn vrije dagen, maar het gaat allemaal wel lukken.

Ach ja. Als het straks juni is, dan heb ik nog een mooi vooruitzicht. Anders was de pret al geweest. Ahum....

Goed weekend iedereen! Ik ga wandelen in Tukkerland :-)

1 reacties:

Blondie Power zei

oeefff kan me voorstellen dat het een ff een domper was..