zondag, februari 06, 2011 |

Wandelen en visite

Gisterochtend zou ik met Sil naar Bornerbroek gaan voor een wandeltocht van 20 km. Helaas werd het mannetje 's nachts ziek en kon dus niet mee.
Ik zat om 8 uur in B'broek aan de koffie bij mijn ouders.

Om 9 uur zijn we (mijn moeder, mijn zwager en ik) gestart in Wierden voor een winderig tochtje.

Sjonge jonge wat een wind. Op sommige stukken ging je 2 stappen achteruit als je 1 stap vooruit zette. Die stukken hebben we dan ook achteruit gelopen :-).

Zo'n tocht is altijd langer dan in de boekjes staat en uiteindelijk zijn we om 13.15 uur gefinished na ongeer 23 kilometer. Zonder blaren, zonder pijn. Lekker.

Gistermiddag bij Ellen en Peter op de koffie geweest. Was erg gezellig! Daarna nog even bij mijn oma achter de deur gekeken en vervolgens weer naar de polder.
Al met al een druk dagje, maar dat is niet erg.

Sil voelt zich gelukkig vanochtend al weer een stuk beter en vandaag houden we een gezamenlijk bijkomdagje.

Oh ja, de visjes heb ik vervangen voor een hamstertje. Die heeft ook honger :-).

Ciao

1 reacties:

The world according to El zei

Top zeg, zo 23 km lopen, ik heb er wel weer vertrouwen in!! Oh ja hamster is gevoerd