donderdag, januari 13, 2011 |

Vakanties 2011


Ja, het gaat een vet cool vakantiejaar worden.

Ik ben dit jaar 5 jaar werkzaam bij Marktplaats en dat betekent dat ik een maandje vrij krijg op kosten van de baas. Een sabbatical noemen ze dat. Heerlijk natuurlijk. Vandaag heb ik goedkeuring gekregen en mijn sabbatical is van 6 mei - 6 juni.
Dat hebben we speciaal zo gekozen, omdat de kids 2 weken meivakantie hebben hier. Nu kunnen we de tweede week van mei lekker een weekje op vakantie.
Het is Frankrijk geworden en wel in de Ardeche: http://www.campinglepommier.com/nl/
Ze schijnen daar wel leuke glijbaantjes te hebben :-).

Dan zitten we deze week helemaal in de vakantieboekingen, want we hebben ook maar gelijk de zomervakantie geboekt. Dat zal van 20 augustus t/m 3 september zijn.

We rijden dan eerst naar Oostenrijk (http://www.camping-waldbad.at/) voor een weekje cultuur snuiven, bergen bekijken/beklimmen, hoogtevrees in de skiliften, fruhshoppen, zwemmen etc etc.

Vervolgens rijden we door naar het wonderschone Italie om een weekje op een camping aan het Gardameer (http://www.ecvacanze.it/nl/facilities.php?idp=23&tf=Piscine&tfx=3&f=1) te zitten. Ook hier schijnen ze een leuk zwembadje te hebben :-).
Heerlijk om weer naar Italie te gaan. Ik ben daar een paar keer geweest en moet eerlijk zeggen dat ik het een geweldig land vind.

Dat is toch een lekker vooruitzicht?


5 reacties:

Nance zei

Dat is een fantastisch vooruizicht! En alweer 5 jaar bij MP, de tijd vliegt.

Anoniem zei

Heerlijk zeg! Wil wel mee in de koffer!

groetjes Elles

MissNonsens zei

Vakanties zijn altijd heerlijke vooruitzichten! Geniet ervan!

Anoniem zei

Hoi iedereen,

Ik heb elbakero.blogspot.com gevonden via Startpagina.
Deze site ziet er goed en gezellig uit!
Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke software heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog leeg uit. :(

Bedankt

Tot snel vanuit A'dam
Willy

elbakero zei

Hoi Willy,

die heb ik van http://www.raytemplates.com/.

Wat is de link naar je blog dan?