maandag, januari 31, 2011 |

De 4daagse

Vanaf vannacht 0.00 uur is het weer mogelijk om je in te schrijven voor de 4daagse. Het leek me wel leuk om een poging te wagen om de eerste te zijn.
Nou, dat dachten wel meer mensen. De site lag er gelijk uit en om 0.15 uur heb ik de boel maar afgesloten en ben naar bed gegaan.

Vanochtend in ieder geval wel weer ingeschreven en het is gelukt. Ik ga voor mijn tweede kruisje.

Nu is het weer zaak om te proberen zoveel mogelijk tochten te lopen in het weekend. A.s. zaterdag beginnen we in Wierden met een tocht van 20 km.

Dit jaar doet moeders ook mee en misschien kunnen we zwagers ook wel porren, maar daar kom ik nog wel een keer op terug.

2 reacties:

Anoniem zei

Knap van je, hoor! Zou graag weer mee hebben gedaan maar helaas misschien volgend jaar!
In ieder geval heel veel succes met de voorbereidingen.!!!
Groetjes Elles

The world according to El zei

Knap hoor!!! Ik volg je weer