maandag, mei 31, 2010 |

Weekendje weg

Afgelopen weekend hadden we een weekendje camping op de planning staan. De caravan van mijn ouders stond 3 weken in Eibergen op camping 't Eibernest en wij mochten daar afgelopen weekend in vertoeven.
Vrijdag gelijk uit het werk in de auto en op naar Gelderland. Daar stond pa ons al op te wachten bij de poort en na een drankje een een kroketje (patat konden we niet meer bestellen) was het weekend begonnen.

Zaterdagochtend eerst naar Winterswijk shoppen bij Obelink. Daarna naar de plaatselijke Jumbo voor de bbq inkopen en weer terug naar de camping. Het was inmiddels 1 uur en de kids konden niet wachten om in het buitenzwembad te duiken. Zij liever dan ik in ieder geval.
Daarna nog even een rondje midgetgolf met zijn allen en 's avonds heerlijk buiten. Bbq aan, biertje erbij, vakantiegevoel!

Het was wel akelig stil op de camping. Was duidelijk een overgangsweekend na de Pinksteren.

Zondags de hele dag regen, dus op naar Haaksbergen waar we een paar uur in het zwembad hebben gelegen.

Al met al een zeer geslaagd weekend waar we weer een beetje vakantiegevoel hebben opgesnoven. Krijg gelijk weer helemaal zin in de zomervakantie.

3 reacties:

The world according to El zei

Ik moet nog 10 weken werken, goh wat een eind nog en ik heb er zo'n zin in

MissNonsens zei

Kijk aan, das een mooi stukje NL he de Achterhoek! Je weet nu dus waar mijn roots liggen

Nance zei

Klinkt goed! Heerlijk alvast wat vakantiegevoel opsnuiven :-) Zie je volgende week nog wel tijdens de vierdaagse.