dinsdag, september 15, 2009 |

Update weekend

Voetballen.
Julian moest voetballen tegen Tonego E3 volgens mij. In dat team liepen een paar bekenden rond. De oudste dochter van Blondie Power en de jongste zoon van een ex collega en nog de zoon van een vriendin van Miranda. De eerste helft werden ze weggespeeld en het stond dan ook 0-4. De tweede helft zijn ze nog netjes teruggekomen, maar helaas is de wedstrijd met 4-5 verloren. Het was wel een spannende pot!

Gratis patat.
Met 3 kinderen moet je natuurlijk wel even naar het Pieperfestival. Daar hebben de kids dan ook een zakje patat gegeten en je kreeg ook nog gratis ijsjes bij een erg grappige ijscoman. We hebben daar een uur of 2 rondgelopen. Was leuk!

Bowlen, Buffet en Lasergamen
's Avonds was het tijd voor een personeelsuitje met de oude bezetting van MP. Het was jammer dat er niet zoveel mensen waren, maar het was wel erg gezellig en het buffet smaakte heerlijk. Al bij het gooien van de eerste bowlingbal schoot het me gelijk weer in het been. Ik heb dan ook niet meegedaan aan het lasergamen, maar heb nog een potje gebowld. Bijkomend voordeel was dat je daar bier bij kon drinken. De rest van de avond heb ik met links gebowld en dat ging op zich nog wel redelijk goed :-). Een geslaagde avond!

Wandelen
's Zondags is mijn zusje en wandelpartner voor de Vierdaagse volgend jaar naar Emmeloord gekomen om samen te oefenen. We hebben ons opgegeven om a.s. zaterdag mee te gaan doen in Haaksbergen waar we de halve marathon (21 km) zouden gaan wandelen. Helaas kan dit niet doorgaan wegens een erg triest sterfgeval.
We zijn afgelopen zondag naar Schokland getogen om daar te gaan wandelen. Uiteindelijk hebben we 3 rondjes van 4,5 km gewandeld. Het liep lekker!

Nu heb ik twee dagen cursus in onze hoofdstad, moet ik vrijdagochtend nog even werken en gaan we vrijdagmiddag naar Bornerbroek waar we dus eerst een begrafenis hebben, zaterdagsmiddags een familiemiddag en zondags is er een braderie in het schone Delden, alwaar ons mam wederom een verpletterende show met haar accordeon gaat geven.

Dit zal waarschijnlijk mijn enige blog zijn deze week. Pak het volgende week wel weer op.

Ciao.

2 reacties:

Blondie Power zei

Ja het was erg jammer dat ik het niet gezien heb, maar het was een spannende wedstrijd heb ik wel gehoord..

Tonego E3G heeft tot dusver nog geen wedstrijd verloren, maar dit was vooralsnog wel de sterkste tegenstander!

Anoniem zei

he rem,
we zien elkaar vrijdag, leuk om elkaar even te zien, de omstandigheden zijn minder!!!
x Ellen