dinsdag, september 08, 2009 |

Rectificatie: De tweede dinsdag van september

Rectificatie: Ik werd er vandaag op gewezen dat het al weer de tweede dinsdag van september is. Wat vliegt de tijd toch!

is het vandaag.
Dinsdags hebben we altijd lunch op het werk. Nu we aan het Sonja'en (klopt dit?) kunnen we niet meer bunkeren. Dus geen roombroodje, saucijzenbroodje of gebraden worst, maar een heerlijke volkoren bol met ham. Heerlijk! Maar het is allemaal goed vol te houden.

Na vorige week de hele week rustig aan gedaan te hebben met mijn pootje was het vanavond weer eens tijd om het pootje te testen. De pijn is op zich weg, maar ik moet geen rare bewegingen maken. Vanavond de schoentjes aangetrokken en 5 km op tempo gewandeld. Zonder problemen gelukkig. Donderdag of Vrijdag een kilometer of 10 en zondag komt mijn zusje en gaan we samen 15 km wandelen. Moet ook wel want volgende week zaterdag moeten we een halve marathon wandelen. Komt allemaal goed.

Wat nog niet goed is gekomen, is het midweekje België. Tot nu toe nog geen gegadigde kunnen vinden, dus als je nog iemand weet dan horen we het graag!

3 reacties:

Elles zei

Ik heb al gedaan voor je maar helaas ook ik heb nog niemand gevonden. Iedereen lijkt het heerlijk maar kan of geen vrij of de kids moeten naar school.

Nance zei

En is het goed gegaan vandaag of is het toch een SAS dag geworden?

Anoniem zei

Dit weekend ga ik nogmaals een balletje opgooien op een verjaardag waar iedereen aanwezig is! Hoop het voor jullie dat er misschien iemand wil!! Lien