maandag, augustus 31, 2009 |

Auw! Au! Shit!

Dat waren gisteren samen met nog een paar die ik hier maar beter niet noem de woorden die uit mijn mond kwamen.

We hadden nl. een familiedag in het oosten des lands en daar stond een 15 meter lange opblaasbare buikschuifbaan. Iedereen moest er natuurlijk aan geloven. De eerste keer was een makkie en na een mooie schuiver belande ik in de bak aan de achterkant. De tweede keer dacht ik nog harder te moeten, maar met het afzetten ging het mis. Ik kwam aan het glijden met mijn afzetbeen en na een rare knal tegen de baan gleed ik met een mega pijnscheut in mijn hamstring een paar meter ver. Wist gelijk dat dit niet goed was.

Een paar jaar geleden hebben ze al eens een deel van de hamstring weggehaald om daar een nieuwe kruisband van te maken en af en toe bij een onverwachte beweging schiet het me wel eens in die overgebleven hamstring. Maar dit was wel anders.

De hele dag een stijve poot en vanochtend was het al niet veel beter. Toch maar even de dokter gebeld en daar kon ik vanmiddag terecht. Een ingescheurde hamstring is het oordeel. Al lang blij natuurlijk dat het niet afgescheurd is. Hoe lang het duurt is niet bekend. Kan met een paar dagen beter worden, maar kan ook 2 weken duren. Gelukkig mag ik wel snel weer wandelen, op geleide van pijn. Hopelijk gaat het weer snel over.

4 reacties:

Unknown zei

Oh oh het begint goed met onze goede bedoelingen. Jij de hamstring en ik de achillespees. Gelukkig is Nijmegen volgend jaar pas. We hebben de tijd nog. Beterschap in ieder geval van mijn kant.
Liefs je zusje.

Nance zei

Oei auw! Beterschap.

Simone zei

jaja en ondertussen wel huppelend over de werkvloer.

Ik heb wel door dat je gewoon niet meer wilt wandelen ;)

The world according to El zei

Beterschap, kun je nog wel pannenkoeken bakken?