dinsdag, februari 03, 2009 |

Wat denk je zelf???

Dat zijn natuurlijk de nummers van de AH kaarten, zus!
Julian spaart die en heeft gisteren zijn boek volgeplakt.

Maar goed, vandaag al weer dinsdag.

Gewerkt en daarna gelijk door naar de kapper. Gisteren stond ik voor de dichte deur. Maandag he. Had ik kunnen weten.

Volgens mij ga je een paar fases door met je haar. Ik heb een hele tijd geleden maar eens besloten om het te laten groeien. Na een weekje of 6 heb je dan het gevoel dat het te lang is en dat je naar de kapper moet. Deze gevoelens heb ik weten te onderdrukken en vervolgens kwam er een fase dat het weer geen probleem is. Tot nu.......het lukte niet meer om het voor mijn gevoel een beetje in model te krijgen en te houden, dus toch maar besloten om naar de kapper te gaan.

Nu voelt het weer lekker fris en kunnen we er weer een tijdje tegenaan :-)

2 reacties:

Anoniem zei

sorry hoor!!!!

Blondie Power zei

zeg nog ff en die lease maatschappij op vrijdag trekt haar contract in hoor.. ;-)