zaterdag, februari 02, 2008 |

Druk



Druk, druk, druk.

Ik denk dat druk het juiste woord is om de afgelopen week te omschrijven. En dat heeft alles te maken met het werk. Afgelopen maandag ben ik begonnen op de nieuwe functie en heb (heel) veel informatie naar mijn kop geslingerd gekregen. Samen met The Nance en S. zijn we ingewerkt deze week. En gelijk voor de leeuwen gegooid. Er werd me van alles gevraagd en ik had zelf nog meer vragen terug. Maar al met al heb ik wel enorm genoten en veel geleerd.

Mijn teamleden zijn nu ook bekend. Ik heb een leuke club bij elkaar, volgens mij. Nu maar hopen dat ze ook blij zijn met mij :-)

En het was natuurlijk weer voor het eerst sinds 4 maanden ongeveer dat ik 's avonds moest werken. Dat was ook wel even wennen. Was aan het eind van de week redelijk kapot.

Donderdag hebben we nog een gezellig avondje met mijn oude team gehad bij de pizzeria. Binnenkort gaan we weer met het nieuwe team uit eten. Dat zit allemaal wel goed.

Verder zal het allemaal wel goed komen.

Nu ga ik lekker op de bank. Twijfel nog tussen Uri Geller, Idols of toch maar Discovery. Ik heb het rijk alleen vanavond. Zal waarschijnlijk wel Discovery worden. Afgelopen zondagochtend lag de lepel ook nog steeds op de tv. Die Geller heeft hier geen invloed '-)