donderdag, februari 21, 2008 |

Nieuw blog

Hoog tijd voor een nieuwe stukje schrijven.

Had volgens mij niet zoveel tijd, of zo. Kies maar een smoes.

In ieder geval hebben we verjaardagen gehad hier in huize weltevree. Afgelopen zondag is Sil al weer 2 geworden en dinsdag is Julian zijn 8ste levensjaar ingegaan.

Dit hebben we gecombineerd en zondag zat het huis dan ook weer gezellig vol met familie en vrienden. De koters zijn - zoals bij iedereen - weer overdonderd met vele kado's. Het was weer geweldig. Julian heeft nog speciaal 'Lang zal ze leven' op zijn keyboard gespeeld.

Een paar foto's:





Verder heb ik al weer weekend. Vanavond nog een etentje van het werk en zaterdag beginnen we weer aan een werkweek van 7 dagen. Lijkt veel, is het ook, maar het valt me mee gelukkig.

En als ik het niet meer trek, dan hebben we natuurlijk ook nog de massage. Gisteren mocht ik voor het eerst een kwartiertje 'genieten'. Het blijkt dat alles goed vast zit. De masseuse gaf al aan dat het misschien verstandig zou zijn om mijn passieve lidmaatschap van de sportschool om te gaan zetten in een actief lidmaatschap. Zou zij me dan zo ver krijgen??

2 reacties:

Ellebel zei

Je hebt wel vaak een etentje of feest van het werk hoor! De verjaardagen waren gezellig. vooral het snoepzakje voor tante elles was rijkelijk gevuld. Haha geintje groetjes uut hengel

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.