woensdag, maart 16, 2011 |

De Vierdaagse 2011

Ik weet al dat ik mee mag doen, maar het is toch altijd fijn om daar dan ook de bevestiging van te krijgen inclusief loopnummer:

In ieder geval zijn de voorbereidingen al weer begonnen. Een paar weken geleden hebben we 20 km gewandeld, afgelopen zaterdag in Giethoorn een tocht van 25 km en aanstaande zaterdag gaan we voor de 30 km in Boekelo.
Daarna zullen onze wegen waarschijnlijk scheiden, omdat moeders 30 km moet lopen straks in Nijmegen en ik moet weer 50 km. Dus dat betekent ook meer oefenkilometers.

De lente is in aantocht, nog geen blaar om mijn voeten en in het hoofd zit het ook goed.
♪♪ Walk on, walk on, with hope in your heart ♪♪

2 reacties:

Anoniem zei

Gefeliciteerd. Gaat je zeker weer lukken dit jaar!!!

groetjes Elles

Anoniem zei

Ook gefeliciteerd.Nu ik nog!!!
Tot nu toe lijkt het een fluitje van een cent voor jou.


Groetjes,je moeder Ellllllll