vrijdag, oktober 29, 2010 |

Buiten plassen

Dinsdagavond moest ik even naar Elburg om een via MP gekocht kastje op te halen.
Sil ging mee.


Op de terugweg reden we weer buiten Elburg toen ik tegen Sil zei dat ik eigenlijk wel even een plasje moest doen. Buiten de bebouwde kom is wildplassen niet strafbaar - anders dan in Hengelo tegen een politiebureau (maar dat is weer een ander verhaal) - dus ik stap uit de auto.


Sil roept dat hij ook moet en stapt ook uit.


Ik sta inmiddels al met de rug in de wind mijn blaas te legen en zeg tegen Sil dat ik hem zo ga helpen. Ik kijk even de andere kant op en ineens zegt Sil: "Kijk papa, je hebt mij geleerd buiten te plassen!" En daar staat hij dan vol trots met zijn piepertje in zijn handen zijn blaasje te legen naast me.


Ach, dat doet een vader goed :-)

2 reacties:

The world according to El zei

Een trotse papa, dat heb ik mijn dochters nooit geleerd ;-)

Anoniem zei

Voor je het weet piest hij ook in een dronken bui tegen een politiebureau. Zo vader, zo zoon!