zaterdag, september 18, 2010 |

Weekend

Weet dat ik niet veel schrijf de laatste tijd. Heb of niet zoveel zin of neem er geen tijd voor. Ik weet het niet welke het is.

In ieder geval is het vakantiegevoel hier al weer lang weg. De rugpijn ook trouwens, dat is wel weer lekker.

Miran wil graag de meubels wit hebben, dus ik heb een start gemaakt met het grondverven. De uiteindelijke laklaag wordt door schoonpaps gespoten. Dat scheelt weer :-).

Vanochtend naar de voetbal geweest. Julian voetbalt tegenwoordig in E5. Een 5-1 nederlaag geincasseerd tegen Ens E1. Terecht overigens. Ze hebben wel een best leuk team, maar vanochtend lukte het simpelweg niet. Maakt niet uit, volgende keer beter.

Verder is het druk op het werk. Moet eerlijk zeggen dat de vakantie me enorm goed heeft gedaan en ik stroom zowat over van energie. Gelukkig maar, want er is genoeg te doen.

Volgende week hebben we een feestje in Bornerbroek. Oma viert dan haar 90ste verjaardag al weer.

Dat was het eigenlijk wel voor zover. Goed weekend iedereen!

2 reacties:

The world according to El zei

Jij ook een prettig weekend!

Anoniem zei

als je nog tijd over hebt.. je weet waar we wonen???
Ellen