vrijdag, juli 16, 2010 |

Vierdaagsenieuws

Zo, de werkweek zit er op.
Zo'n laatste dag gaat nooit echt snel, alhoewel het gelukkig wel mee viel.

In ieder geval ga ik morgenvroeg richting Nijmegen.

Ben wel benieuwd wat het weer gaat worden. Ze voorspellen weer een hittegolf: http://www.telegraaf.nl/binnenland/7188474/__Hitte_leidt_mogelijk_tot_nieuw_noodweer__.html

We zien het vanzelf wel.

Als je ons wilt volgen, dan kan dat. Via het signaal van onze mobiel kunnen ze tegenwoordig je positie bepalen en we hebben beide onze eigen website:

Elles: http://www.de4daagselive.nl/40v881
Ik: http://www.de4daagselive.nl/50k888

Ik ben overigens ook nog te volgen via sms, maar dat kost je geld:
SMS de tekst: 4DAAGSE VOLG AAN 50K888 naar 3669 (€ 0,70 p.b. max 2 per dag) om direct de START, FINISH en verwachte aankomst door te krijgen per SMS!

In ieder geval zal ik mijn blog elke dag bij gaan houden (tenminste als we internet hebben daar) en ik zal de foto's die ik onderweg hoop te maken op mijn picasa pagina zetten. Ik zag dat Remmelt deze al als favoriet heeft toegevoegd :-).
Deze vind je overigens in de rechterkolom onder "Mijn foto's".

5 reacties:

The world according to El zei

Heel veel succes!!! We volgen je

The world according to El zei

Jullie natuurlijk, Elles jij ook heel veel succes, ik weet zeker dat je het gaat redden

Nance zei

Heel veel succes! We volgen jullie op de voet.

Simone zei

Succes ennuh ik hoop dat er een paar aardige brandweer mannen jullie af en toe nat zullen spuiten in die warmte :-)

Nance zei

Zeg we wachten nog steeds op een update!