zaterdag, april 10, 2010 |

Vakantiegevoel

Als het mooi weer is, krijg je gelijk de vakantiekriebels.
Dus deze week de kalender er maar eens bijgepakt en gekeken wat we allemaal kunnen doen met de feestdagen en de vakantie. Vorig weekend hebben mijn ouders via Vakantieveilingen een paar weken camping in Eibergen geboekt en wij kunnen daar eind mei ook een weekendje naar toe. Heerlijk!

Verder gaan we natuurlijk het weekend van 1 mei een feestje vieren in Frankrijk en op de terugweg doen we dan even België aan, waar we eindelijk de kleine kunnen zien en in onze handen houden.

Miran moet met Hemelvaart werken en helaas ook met Pinksteren. Dat worden dit jaar dan ook geen Pinksterfeesten. Wel jammer, maar het is niet anders.

En we hebben deze week onze zomervakantie ook geboekt. We gaan 2 weken naar het Brabantse land. Chaam welteverstaan. Lijkt een gezellige camping met een dierentuin en een speelparadijs in de omgeving voor de mindere dagen. En natuurlijk vlak bij Breda. Heb er al helemaal zin in.

En dan als alles goed gaat natuurlijk de vierdaagse. Woensdag is de loting. Er zijn ongeveer 4000 inschrijvingen teveel. Dat gaat spannend worden!
Ik zou zondag de Tukkerstocht gaan wandelen. De eerste grote uitdaging van 40 km, maar ik heb aan mijn tocht van vorig weekend teveel last gehouden van mijn voet en ben bang dat als ik te gek ga doen het nog erger gaat worden. Dus dat gaat niet door. Ga hier wel een rondje lopen zondag.

Vandaag gaan we in de tuin aan het werk. De boel weer lentefris maken!

Iedereen een goed weekend!