zaterdag, april 24, 2010 |

Teamuitje

Nou, mijn balletje hoefde gisteren niet zo bang te zijn. Het was weer tijd voor ons teamuitje en we zijn naar Golfpark Rutten geweest en daarna hebben we gegeten bij Eindeloos.

Alleen midgetgolf was me bekend tot nu toe en een echte golfbaan denk je dan wel even te lopen. Dat valt nog tegen! Ten eerste moet je zorgen dat je constant dezelfde houding hebt. Dat lukt natuurlijk al nooit en ik mepte dan ook vaak over het balletje heen.

Maar af en toe lukte het ook wel en als je dan in 3 slagen de hole hebt gedaan, dan ben je wel trots op jezelf. Helaas duurt dat dan maar even, want de volgende hole gaat dat natuurlijk weer in 7 slagen!

Uiteindelijk een 9 holes ronde gelopen en volgens mij heb ik 27 boven par gescoord. Maar het is erg leuk werk en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Nadien lekker gegeten bij Eindeloos.

Vandaag gewandeld. Daarover kun je hier meer over lezen.

Goed weekend iedereen!