maandag, januari 11, 2010 |

Schaatsen!

Eindelijk is de ijsbaan hier in Emmeloord open. Alleen een klein stukje dan :-).
Julian is gelijk uit school op de fiets gestapt.

Verder zijn we gisteren naar het Kuinderbos geweest om even een uurtje met het sleetje van de bult af te rutschen. Blijft altijd lachen!

De dubbele oorontsteking gaat al weer gelukkig een stuk beter. De antibiotica kuur lijkt aan te slaan.

Aan het eind van de dag gisteren hebben Juul, Esmée en ik nog een wandelingetje van 4 km gemaakt met Boomer. Het beestje had aan het eind allemaal van die kleine sneeuwballetjes vast aan zijn pootjes zitten.

Vandaag ben ik weer gaan lopen naar het werk.

Bijgekletst met The world according to El.

Morgen en overmorgen zit ik 2 dagen in de poldertoren voor een Excel 2007 cursus.

Nu een beetje op het internet aan het snuffelen voor een goedkope hotelkamer in Brussel, mocht het nodig zijn. De goedkoopste die ik kan vinden is 30 euro per persoon per nacht incl. ontbijt excl. parkeerkosten a 8.70 euro per dag. Als iemand nog een alternatief heeft dan hoor ik het graag.