zondag, januari 24, 2010 |

Daar ben ik weer

Je vroeg je vast en zeker af waar ik toch was de afgelopen week. Nou, gewoon hier hoor.
We hebben pc problemen gehad en nog steeds een klein beetje. En dat net in de week van de waarheid. Want was is er gebeurd deze week?
Ik ben weer oom geworden! Whoehoe. Het waren een paar spannende weken, maar eindelijk is dan toch in volle gezondheid en na een zwangerschap van bijna 27 weken met een lengte van 34 cm en 800 gram schoon aan de haak in Brussel ons nichtje Louna geboren. Werkelijk een wonder. Het gaat gelukkig allemaal goed nu. Ligt uiteraard nog in een couveuse met de nodige slangetjes en toeters en bellen om zich heen, maar verder gaat het allemaal goed. De rest van de introductie laat ik graag aan de moeder over: http://lien-ma-vie-en-belgique.blogspot.com.

Plotseling kregen we de melding dat onze Vista versie niet helemaal correct was en we konden wel gebruik maken van de pc, maar in zeer beperkte mate. Na een half uurtje of zoiets sloot de pc zich spontaan weer af en konden we constant weer opnieuw opstarten. Ik ben 2 avonden druk geweest om alle documenten, foto's etc er af te krijgen.

Nu hebben we via MP een andere gekocht met Windows 7 er op, maar deze geeft nog niet zoveel sprit. Het was de bedoeling om onze oude pc te repareren, maar het bleek dat de harde schijf kapot was en het zag er allemaal een beetje zwart uit aan de binnenkant. Toen ik vanmiddag bij mijn pc man kwam om de boel weer op te halen, was hij toch aan het knutselen geweest en er een paar nieuwe organen ingestopt. Nu draait deze weer op XP en dat is voorlopig genoeg. In ieder geval hebben we weer internet en Skype om contact met België te houden. Nu maar hopen dat de nieuwe pc snel up en running is. Voor de oude pc hebben we nog geen doel, maar Julian is binnenkort jarig en hij zal het vast niet erg vinden om een pc'tje op zijn kamer te krijgen. Niet verder vertellen hoor!

In ieder geval was het weer een hectisch weekendje waarin ik zaterdagochtend om half 8 nog een gaatje vond om 10 km te wandelen. Heerlijk :-)

2 reacties:

Nance zei

Gelukkig kon je de foto's nog redden! Veel succes met de nieuwe computer.

Blondie Power zei

Gefeliciteerd met je nieuwe oom en tante zegster..

Ik had al een paar keer op de site van 'mama Lien' gekeken, maar ze loopt een beetje achter..

maar goed, gezien de situatie, nemen we dat haar ook niet kwalijk..

;-)