dinsdag, juli 31, 2007 |

Hoe gaat het met ons?

Dat is een goede vraag. We hebben elkaar ook al lang niet meer gesproken. Ok, dan.

De reclame is trouwens wel lachen:
"Als mijn man wakker wordt, gaat hij eerst een uurtje bloggen!"
"Gatverdamme!!"

Haha. Met dank aan Joffels.

Wat gebeurt er zoal in ons leventje en wat staat er nog op het program.

De bank is inmiddels klaar. Vorige week donderdag kregen we om 22.45 uur een e-mail van Margret dat de stof klaar is. We keken elkaar aan en we hebben gelijk gebeld. 10 minuten later stond ik bij haar voor de deur en we zijn daarna gelijk begonnen. We hebben tot 1.00 's nachts doorgewerkt om de stof er omheen te krijgen. Het is eerlijk gezegd super mooi geworden. We zijn er echt blij mee. We wachten nog op een spuitbusje met "voorkom vlekkenspray" en dan kunnen we er volgens mij ook echt van gaan genieten. Nu gaat het nog elke keer van "niet met je schoenen op de bank" en "Potverdikkie Sil, haal die snot eerst weg voordat je bij de bank komt". Je wordt er helemaal gek van. Haha.

Dan hebben we natuurlijk de vakantie nog in het verschiet. Eerst gaan de twee oudsten nog een weekendje naar hun vader. En daarna kan het eindelijk gaan beginnen. 11 augustus begint voor mij pas de vakantie. Miranda heeft al een paar dagen eerder vrij. We gaan dan ook gelijk naar de camping. Heb er echt zin in. Hopelijk gaat het weer ook nog een beetje meewerken.

De eersten zijn inmiddels al weer terug van hun vakantie. De een is naar Griekenland geweest, de ander naar Frankrijk, een enkeling heeft een ritje gemaakt in een aftandse Scania naar Italië om haar lover te beschermen tegen de o zo mooie Duitse en Oostenrijkse toiletdames en sommigen hebben het dichterbij gezocht en heerlijk op de camping ergens in Nederland gestaan. Anderen zijn met hun laatste dag bezig en zeggen "arrivederci, tot over 2 weken!"
Dan denk ik wel even van shit, ik moet nog 2 weken. Maar ja, gaat ook wel goed komen.

Ik zit nog niet helemaal in de vakantieroes. Dat gaat ook niet lukken waarschijnlijk, want als mensen weg zijn, dan moet het werk door anderen worden gedaan. Het is dan ook nog druk genoeg bij de grootste advertentiesite van Nederland.

Ach ja, we doen het met plezier.

Dat was het wel weer voor vandaag. Ik zal het bloggen ook weer een beetje proberen op te pakken. Staat op een laag pitje. Maar ik ben volgens mij niet de enige!

Oant moarn

4 reacties:

Smitsky zei

Joh, het gaat zulk verschrikkelijk mooi weer worden, de komende 6 weken (!). Dat wil je niet weten.... Gewoon fantastisch ;)

Tummetje zei

Hallo jij hoeft nog maar 2 weken maar IK???? Ik moet nog 59 dagen wachten voordat ik in het vliegtuig stap......

Anoniem zei

hou je mond Nollen. ik moet nog een maand ;p maar het is je gegunt en nu nog even 2 weken lekker hard werken :p

Anoniem zei

Je moet maar zo denken. Wanneer iedereen weer met dat mooie weer aan het werk is zit ik lekker op de camping met een heerlijk glas koud bier!