zaterdag, juni 16, 2007 |

Pakketpost

Dit is een blog zonder een foto. Later zal je dit duidelijk worden.

(de namen in dit blog zijn fictief :-) )

Vanmorgen kwam de pakketpost bij ons een pakketje afleveren. We konden niet zien wat er in zat en we hadden dan ook geen idee. Wij hadden niets besteld. Het pakketje was geadresseerd aan Pietje Pluk en ons adres er onder.

Nieuwsgierig als een mens is, hebben we natuurlijk het pakketje opengemaakt. We vielen beiden bijna achterover. Het was een discreet verpakt speelpakketje. Er zaten allerlei voorwerpen in. Even een kleine opsomming:
  • een "clone your willy" kit
  • een paar lustopwekkende pilletjes
  • een onderdeel van het vrouwelijke lichaam waar de man plezier aan kan beleven
  • en een ballenknijper

We keken elkaar aan en lagen dubbel van het lachen ! Hahahahahahahahahahaha.

En het belangrijkste natuurlijk de rekening met het juiste adres. En je raadt het al. Het is ook nog een bekende! Hahahahahahaha.

De betreffende persoon kent mij niet, dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en het pakketje netjes afgeleverd op het juiste adres. Helaas was de persoon in kwestie niet aanwezig, dus heb ik het bij de buren afgegeven met de mededeling dat na openen van het pakketje ons duidelijk werd dat dit niet voor ons bestemd was en dat ik de betreffende persoon veel plezier ermee wens!! Hahahahahahahahaha

4 reacties:

Anoniem zei

haha zelfs via de bezorging is het niet meer veilig haha, ben benieuwd of die buren het geopend hebben :)

Blondie Power zei

nou wil ik natuurlijk wel weten wie die bekende is.. hahhahaha

Smitsky zei

Verdikke, hebben ze het bij jullie afgegeven..

Joh...

Effe Uppen zei

Ken ik ze ook?