zondag, juli 10, 2011 |

Update

Hoog tijd voor een korte update. Bloggen is niet meer een alledaagse bezigheid tegenwoordig. Zie het ook bij de medebloggers.


Maar dat wil niet zeggen dat er niets te melden is natuurlijk. Integendeel zelfs.


Na het mooiste nieuws van de zwangerschap (we zitten nu in week 15, dus dat duurt nog even), hebben we wekenlang funda en de andere huizensites afgespeurd op zoek naar een koopwoning. Zoals wellicht bekend hebben we inmiddels een huisje gekocht in Tollebeek en nu zijn we druk om alles te regelen.


Het wensenlijstje is niet mega lang, maar er moeten toch wel een aantal dingen gedaan worden. We willen graag een nieuwe keuken en een houtkachel. Daarnaast ligt er een parketvloer in kamer en keuken en die moet ook geschuurd en op kleur worden gebracht. Aangezien de vakantieperiode in aantocht is en we op 5 september de sleuteloverdracht hebben, moeten we nu wel druk aan het uitzoeken om straks niet in de leveringsproblemen te komen.
Maar dat gaat allemaal goed komen.


Verder hebben we gisteren de verjaardag van Miranda gevierd en zijn we vandaag ook nog eens 3 jaar getrouwd. Time flies when your having fun!


Ik moet nog een weekje werken en dan ga ik aankomend weekend op naar Nijmegen om een poging te doen om mijn tweede Vierdaagsekruisje binnen te halen. Daar ligt nu de focus!


Ik zal deze week nog wel even een Vierdaagse blog schrijven, want je kunt me uiteraard ook weer volgen net als vorig jaar.