zondag, maart 21, 2010 |

En toen...

was ik jarig gisteren.

36 jaar al weer. Wat vliegt de tijd toch!
Het was een gezellige dagje gisteren. Leuke cadeau's gekregen, waarvan de meesten toch wel een raakvlak hebben met het wandelen. Helemaal top! Ik kan nu op mijn nieuwe wandelsokken, met mijn (nog van het verjaardagsgeld) aan te schaffen rugtas, met mijn wandelpolo luisteren naar mijn nieuwe 4gg mp3 met fm radio. Ik draag dan mijn nieuwe luchtje en drink een slokje van mijn 750 ml fles Palm bier en geniet van een Oreo koekje.

Vanochtend is vrouwlief richting België gegaan om een bezoekje te brengen aan Louna. Ze had er erg veel zin in. Zelf zijn we net terug uit Friesland, waar we een nieuw parkietje hebben gekocht. Eén van de vorige had het loodje gelegd en de andere voelde zich zo alleen. Oh ja, nog niet verder vertellen aub, want vrouwlief weet het nog niet. Het is een verrassing voor haar als ze vanavond thuiskomt.

De dag begon overigens niet zo goed. Even snel een wasje draaien en er kwam me daar toch ineens een geratel uit. Gelijk een lading water over de keukenvloer. Zal de kap er eens vanaf halen en kijken of het te repareren valt???

Vanavond nog even 2 appeltaarten bakken voor de collega's morgen en dan kijken hoe hopelijk Ajax verliest van RKC, maar dat zit er waarschijnlijk niet in.

In ieder geval is de lente weer begonnen! Heerlijk!!!!!!!!!!

2 reacties:

Nance zei

Hier natuurlijk ook nog eens van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke cadeaus gehad voor een topwandeling lees ik.

Balen van de wasmachine. De onze heeft het een paar weken terug begeven. Hebben gelukkig een nieuw exemplaar.

The world according to El zei

Van harte gefeliciteerd, mis ik dus een lekker stuk appeltaart :-(.