zaterdag, februari 13, 2010 |

London

Zo, dat was me het weekje wel weer. Eerst hebben we dinsdag waardig afscheid genomen van mijn oom en vervolgens moest ik op weg naar London voor een bijeenkomst. Aangezien we de auto in Bornerbroek hadden staan en vrouwlief liever niet zo'n eind in de auto wil rijden, zijn pa en ma samen met Elles en Pascal meegereden om de auto weg te brengen. Ze hebben mij afgezet op station Apeldoorn en vandaar ben ik op de trein gestapt naar Schiphol. Ik was allemaal mooi op tijd en heb in de trein lekker een uurtje een beetje weggedommeld. Op Schiphol inchecken was ook geen probleem en ik was uiteindelijk 2 1/2 uur voor vertrek door de douane.

Hapje gegeten bij de Mac en om half 9 vloog ik dan over de Noordzee. De vlucht duurde maar 45 minuten, maar al met al zit je zo'n anderhalf uur in het vliegtuig. In London een taxi genomen naar het hotel en 's avonds de collega's daar ontmoet.

Het was een bijeenkomst waar vele andere landen bij aanwezig waren en het was dan ook zeer interessant. Mijn eigen presentatie ging volgens mij ook goed en na een dag meeten en discussieren stapten we 's avonds de kroeg in aan de Thames. 's Avonds een hapje gegeten en uiteindelijk lag ik rond half 2 weer in mijn nest. Donderdags ochtends nog even naar kantoor daar en om 12 uur weer richting Heathrow. Het was een zweterig taxiritje, want de avond daarvoor was het toch wel erg gezellig geweest.

Om half 8 was ik weer thuis en daar stonden ze me al op te wachten. Esmée had een mooie tekening op het raam geplakt en ze hadden gebakjes gekocht. Na het uitdelen van de cadeautjes (je moet natuurlijk wel iets meenemen) uitgeput op de bank geploft.

En nu is het weekend. Vandaag of morgen weer wandelen en verder boodschappen halen en uiteraard de Olympische Spelen kijken en we hebben 2 maanden Eredivisie Live, dus dat gaat nog leuk worden hier.

Vanavond hoop ik toch dat Sven zijn eerste gouden plak gaat halen en iedereen aan gort gaat rijden. Ben benieuwd!

GO SVEN!!!!!!!!

1 reacties:

Elles zei

Fijn dat je het gezellig hebt gehad. Ook wij zitten voor de buis naar Sven te kijken